Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
4080451408   Matemàtiques manipulatives
2021-2022   Assessorament. Educació Infantil-Primària
  
   28/10/2021 - 23/6/2022 (30 hores) de h a h
   C El Casal
   c. Forn del Raig, 37 (Castellar del Vallès) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Vallès Occidental VIII
  
  
  
Inscripció   13/09/2021 - 26/09/2021 . Activitat restringida
  
Descripció i   Metodologia:   A partir de diferents recursos, materials, propostes i estratègies, es desplegaran vivències que permetin a l'alumnat adquirir els continguts i les habilitats matemàtiques fixades al currículum per a cada cicle
  
Objectius   -Programar les activitats de matemàtiques d'infantil i primària d'una manera coherent,
atenent a criteris pedagògics innovadors i manipulatius tot disposant d'un ventall de
recursos que permetin apropar a l'alumnat al desenvolupament d'estratègies diverses
vinculades a la competència matemàtica
- Avaluar les dimensions matemàtiques en coherència a les programacions i a les activitats
desenvolupades en els diferents cursos i cicles
- Elaborar una línia de centre centrada en formar alumnes matemàticament competencials i
habituats a pensar i actuar matemàticament en situacions diverses
- Cercar, gestionar, adequar i adaptar els recursos matemàtics als diferents blocs de
contingut i metodologies d'aula
- Potenciar el treball sistemàtic defugint del llibre de text i d'altres propostes similars
(dossiers o reculls sistemàtics online) a partir de la gamificació educativa
  
Continguts   -Programació d'activitats matemàtiques innovadores i manipulatives
-Recursos per desenvolupar diferents estratègies matemàtiques
-L'avaluació de les dimensions matemàtiques

  
Formador/a   Alba Torregrosa Martínez
  
Avaluació   - Satisfacció de les persones assistents en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
- Aprofitament i transferència immediata d'aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat formativa.
  
Requisits de  certificació   - Assistència a un mínim del 80% de les hores de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals en relació amb l'aprofitament i transferència immediata.
- D'acord amb el document de valoració final del centre i l'informe de seguiment dels serveis educatius amb el vistiplau de l'inspector/a del centre.
  
E-mail   crp-castellar@xtec.cat
  
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent